Thursday, January 12, 2012

:'(

okay. it been two month tak jumpe die. woii, rinduuuuuu D; emmmmmm. mendalam gile rase die. awal2 cuti aku rilek jea. cakap nanti mesti jumpe. but, takkkkkk. aku jealous gile die pegi turun Ipoh and aku tak ade dengan die. die nak jumpe aku tapi aku takotkan bos :/ kalau takk dah lame dahhh aku lari pergi pelok cium die. arghhhhhhh! rindunye! seriously aku jealous gile bile kakak cakap : dulu akak cuti lepas spm rilek jea. angah pergi amek anta die perli jalan2. sumpahh jealouss ya amat2 punye! :| tak pe lahhhh, redha jea lah. nanti2 bile dah besar siket kite jumpe2 okayyy. best gile! * okayy berangan. OMG, nak tauu! die berangan nak masuk meminang aku. hahahahaha okay die terkenal dgn sifat kuat berangan die tu. hehehe comel gile! aku dapat rasekan yang aku makin lame makin syg dkt die sbb care die layan aku. baikkkkk gile :') lelaki cool macam nih lahh yang paling comel aku pernah ade! :*

No comments:

Post a Comment