Monday, January 16, 2012

haii eberybody! hahahaha arini budak kecik 2 ketul tu balek rumah. so rumah jadi huru hare lintang pukang! yang si awra mentang2 tak pakai pampers dah. asyik2 atehhh, nak kencing* buat muke terkejut. hishhhh. sabar jea lah. tiap berape minit pulak tu. pastu tadi jatuh kerusi. kepale jatuh dulu. alhamdulilah okay :) harini lepas semue orang balek, mulelahh bercakap pasal kerjaya aku tuh. pfffffff-,- i hate it! yea aku ngaku aku bodoh pi berhenti. ikot suke aku lah nak buat ape! grrrrrr. sabar :| but biarlah kan. takkesah punnnnn ;P then. dinana si senteng tu dah lulus ujian computer dangan jayenye arini. okay fine, semue nak berlagak dengan aku. mentang2 aku watlek jerrrr duduk rumah. haihhhhhh. eyda pun same. dengan harapan nak hon hon hon depan rumah aku. eeeeeeeeeeeee, menyampah i tau nokkk. u duit tol pun tak sanggup nak bayar kan eyda :| hahahaha. tapi kalo u dah hon hon. bawak i pergi taiping, kite tengok haiwan same same okayyy :3 hahahaha!

and, i just post this to my sayang wall. hikhikhik
i malu lahhhhhh b! :/ hahahaha
but this is so so so trueeeeeeeeeeee! <3 *hugg*


iloveyouu,solihin


No comments:

Post a Comment