Saturday, January 14, 2012

well. harini paling rase moody sememehhh! grrrrrrr -.- kene dok ceramah dalam kete. adek keje mane ade yang senang? hahh? baru rase penat orang carik duit. blaaa blablaaaaa. adek lawyer tak nak, docter tak nakk, habes nak jadi ape? haah? semue keje menarik semue tak nak? bukan ape, kalo pilih minat tak minat. nanti mase depan yang penting! and i'm justt look outside of the window car and tear just fall! arghhhhh! aku tak sanggup nak dengar. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dulu aku nak keje abah cakap nak keje buat ape lagi? abah boleh tanggung. but  noww,  ade keje senang tak nak. memang lah first2 tu susah. dah, pergi amek keje kat KFC PIZZA. naseb baek mak tolong backupp *iloveyoumom* sedih gile kene tindn mcm tu. aku tahu aku tak boleh nak diharap. but kalo keje yang aku tak minat macam mane aku nak teroskan. and pasal nak sambung study ape? comeon! eeeeeeeeee. i know lahh nak isi ape. tolong jangan pakse adek nak buat keputusan dalam bidang ape adek nak masuk. and i just thank to my beloved mouse! dalam kene ceramah2 tu he's the one who make my smile just there. walaupun aku just macam tak de mood, tapi aku dah senyum2 dah dengan ape yang die cakapp. bile die dah start cakap. alaa sabar eh syg sabar tau :) i'm just like, okay baby i will! hihi tapi bile dah cakap macam tu, aku lagii lahh tak tahan. nak menangissssss.  thankyou sayangg! hehehe dah lah die tak pernah bace blog nih. mesti die terharu kan :') iloveyou, solihin

No comments:

Post a Comment