Monday, December 19, 2011

sekarangg dah pukul berape pagi entahh and aku tauuu mesti si tikuss tu dahh tidorr nyenyak sambil air liur terkeluarrr. haha :P b b. i missssssyou so muchh! aku sebenarnye baru sedar yg aku nihh pompuan yang tak tahu menghargai -.- pfffffff sebab ape? aku akan rase kehilangan bile aku nakkk org tuu dengan aku. wokeyyy, honestly memang banyak kali dah lahh aku buat perangai macam tuu. kalau dahh mesra sangat2 lahhh, pastu dah xrase nak layan biarkannn jea kat tepi tuuu. org tuuu call ke msg ke kompem xlayan ;/ but bukan aku nakkk. cume mmg perangai aku time sebelum aku sedar perangai aku macam nihhh. huhhhhh *sigh* aku dah terime pengajaran dann aku aku akan ambil tuu untuk lebihhhh maju dan jaya! :D aku xnak sakitkan hati org dan aku akan layan orang yang aku takot die hilanggg sebaik mungkin! yess peanut, go go go! janganlahh buat perangai lame yang macam hampeh tuu -.- aku nak berubahh. hahaha termasuk dalam wawasan 2012 nih <3



and now, muhammad solihin is with me <3
dorang ade jugak cakap, aku nihh senang nak bosan. sekejapp jea jangke mase excitednye,
pastu tetibe xade hati lahh xde feeling lahh D; maafkannnn aku!
ade jugakk takot aku akan tinggalkan si tikusss nih
tapiiii aku xnakkk! aku sayanggggg die <3
ceyyceyy, kembang si soe tuu kalau tauu. mintak2 lahh x tauu. hahaha
insyaallah, selagi die buat baik dengan akuu. * walaupun pernah buat taik jugakk -,-
sygg akan sayangg b * okayy sila muntahhh.

pleaseeeeee lah peanut, setia! * amaran kerasssss

No comments:

Post a Comment