Monday, December 19, 2011

terabai -.-

aku tunggu dah dekat sejam xreply msg. okayyy dah tidorrr -.- hehe xpe lahh. syg salu buat macam tu katt b kann? so tidur jea lahhh :p macam ni lahh rasenye kalau kene tinggal tibe tibe. ishhhhh, rinduuu tau x. dengan xboleh nak tidurr nye D; mmmmuahhh b :*

okayyy duduk kat rumah tanpa berbuat ape ape adalah satu perbuatan penganggur okayy! aku nakk kerjeee. pleaseeeeeeeeeee, tapi tapi nak yang 1k dan keats jea, baru bolehhh menyara hidopppp :B solihin tak habis habis excited pasal lesen die. aku confirm! lepasssssssss die dapat lesen die tuuu. mesty nak kerje, and and aku akan terabaii. and aku dah pernah rase bende tu. seriussss xsyiokkk punye lahh. hadoiii, dah lahhh. senang xpayah kerje. aku boleh tanggung * kepale dongak atas, tangan atas bahu. hahaha :D



No comments:

Post a Comment