Tuesday, January 3, 2012

bored! Zzz -,-

harini adelahh hari yang paling membosankan dalam sejarah pengangguran aku! dull gile -.- dgn pening kepalenye. pastu rase macam xbernyawe jea arini. and emmmmmmmm kalo aku kat asrama mesti best! malam2 macam nih dah ditentukan masuk dorm mane and mule lhh sembang2 smpai tgh malam! hahaha pastu esok jumpe pulak kawan2 kat sekolah. kalo ade yang couple tu excited nlahh tu ak dating time rehat! pape jea lahhhh korg. aku pun pernah lalui zaman tu. hehehe :*  ramai cakap korg cakap xsuke2 sekolah dah habes sekolah hambekkk kau! hahaha aku x! aku hargai every second kat sekolah tu nak last2. aku buat semue! jeng jeng jeng. serius kitorang jahat gile. perangai macam tuttttt. selalu buat masalah. selalu carik pasal. hahaha but tu lah yang besttttttt gile bile duduk kat asramai. maafkan adek mak D; adk nihh tak sebagai mane yg mak harapkan. tapi adk tak ade lahh sampai buat2 maksiat. issshhhh, halal haram tauuu! hehehehe

td tweeeet2 dgn irfan. gile lahh! die pun dah hafal intro aku kalau aku masih lagi pegi sekolah esok! :'D aku akan intro :


masuk2 kelasssss,
assalammualaikom, korang mesti rendu aku kann!
*muke dorg terus bertukar and dgn bertubi2 mendrop aku -.-
hahahahahahahahaha
ohhhhhh, i relly miss that you guy :(

 and okayyy minah sengat nihh lah yang paling aku rindu kan selalu
*pleaseeeee lah jgn bace nana
aku nak berlagak depan kau :P <33



No comments:

Post a Comment