Monday, January 2, 2012


iloveyouuuu boy.
hehehehe sebenarnye tak tau nak update ape dlm blog nihh. tapiiiiiiiii, aku baru jea tuka wallpaper kat laptop aku nihh tau! hahahaha semue gambar2 solihin tersayang :) but solihin tu bukan byk gambar pun so aku p lahh curik2 masuk album ni masuk album tuu sebab nak dokk cari kelibat solihin dlam gambar. hahaha tapi die bukan suke sgt tangkap gmbar pun. menciii jea -.- kalau lahhh die suke. mesti aku paling jadi peminat setie die tunggu gambar2 terbaru. hehehehe well and td sebab dok carik2 gambar solihin. aku bukak album irfan, and yesss! gambar time kat rumah terbuke sya :D solihin pernah cakap start tu lahh die macam terkenal pulak perangai aku macam mane. haha time tuuu aku kalo dgn irfan semue mmg perangai syaitan siket, langsung xberhemah -.- and aku pun cakap2 dgn die byk2 start tu lahhh jugak. hahahaha iloveyouone solihin :*

No comments:

Post a Comment